ساخت استودیوی خانگی و نحوه نصب و قرارگیری اسپیکرهای مانیتورینگ

سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 43 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

» در این مطلب قصد داریم در مورد اصول و ضوابط قرارگیری اسپیکرهای مانیتورینگ در استودیو صحبت کنیم.

همان طور که میدانید اتاق کنترل باید آکوستیک خوبی داشته باشد و بالا بودن دقت و کیفیت پخش اصوات در این محیط از اهمیت ویژه ای برخورددار است.

معمولاً هرگاه صحبت از اسپیکرهای مانیتورینگ به میان می آید عده ای می گویند که اسپیکرها باید به گونه ای تنظیم شوند که توییترها دقیقاً در راستای گوش صدابردار قرار داشته باشد و ووفرها هم به هیچ عنوان دقیقاً بین کف و سقف اتاق نباشد. به طور خلاصه اسپیکرها باید به گونه ای قرار بگیرند که یک مثلث متساوی الاضلاع فرضی را دقیقاً پشت سر شما شکل دهند.

برای اطمینان از صحت عملکرد این قانون باید در مرکز محل نصب اسپیکرها قرار بگیریم ، اگر صدای آن ها دقیقاً به صورت همزمان به گوش چپ و راست برسد یعنی مکان آن ها درست است.

به یاد داشته باشید که هرچه اسپیکر و پایه های آن محکم تر باشد صدای با کیفیت تر و دقیق تری را ارائه خواهد داد.

 پیشنهاد ما به شما اسپیکرهای مانیتورینگ برند تایفون میباشد که با آن ها میتوانید به راحتی استودیوی خانگی حرفه ای و با کیفیت خودتون رو بسازید.


ساخت استودیوی خانگی و نحوه نصب و قرارگیری اسپیکرهای مانیتورینگتوپتک4/23/2024» در این مطلب قصد داریم در مورد اصول و ضوابط قرارگیری اسپیکرهای مانیتورینگ در استودیو صحبت کنی... » در این مطلب قصد داریم در مورد اصول و ضوابط قرارگیری اسپیکرهای مانیتورینگ در استودیو صحبت کنیم.همان طور که میدانید اتاق کنترل باید آکوستیک خوبی داشته باشد و بالا بودن دقت و کیفیت پخش اصوات در این محیط از اهمیت ویژه ای برخورددار است.معمولاً هرگاه صحبت از اسپیکرهای مانیتورینگ به میان می آید عده ای می گویند که اسپیکرها باید به گونه ای تنظیم شوند که توییترها دقیقاً در راستای گوش صدابردار قرار داشته باشد و ووفرها هم به هیچ عنوان دقیقاً بین کف و سقف اتاق نباشد. به طور خلاصه اسپیکرها باید به گونه ای قرار بگیرند که یک مثلث متساوی الاضلاع فرضی را دقیقاً پشت سر شما شکل دهند.برای اطمینان از صحت عملکرد این قانون باید در مرکز محل نصب اسپیکرها قرار بگیریم ، اگر صدای آن ها دقیقاً به صورت همزمان به گوش چپ و راست برسد یعنی مکان آن ها درست است.به یاد داشته باشید که هرچه اسپیکر و پایه های آن محکم تر باشد صدای با کیفیت تر و دقیق تری را ارائه خواهد داد.♦ پیشنهاد ما به شما اسپیکرهای مانیتورینگ برند تایفون میباشد که با آن ها میتوانید به راحتی استودیوی خانگی حرفه ای و با کیفیت خودتون رو بسازید.5.0